Monday, October 04, 2010

sedeyyyyy...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
xdpt correlleeeeeeeeeeeeeee....

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
memang tak bertuahhhhhhhh....

hehe..tu lah luahan hati aku sebab tak menang lucky draw yang TTM buat lastweek...untuk nama pemenang, sila lah ke blog beliau...

tak sempat nk ber blog beberapa hari lepas..ader pic nk upload..tapi rase mls pulak mlm nie..tunggu esok lah ek..hehe..

hr ni sakit kepala seharian..tak tau kenapa..mungkin penat kot..tp sbb sebenar tak dpt dipastikan..ni pon tgh sakit..tu yg xder mood nk upload pic...(hehe..best x alasan aku..tp mmg btol pon aku sakit kepala..mumumumu..)..

hr ni nk lipat baju yg berminggu2 dh berlonggok..(alamak, kantoi lak aku mls lipat baju)..huhu..bukan mls sebenarnyer..cume tak de mase..everyweekend ader jer agenda nyer..xsmpt nk kemas rumah..kemas aper yg sempat jer...huhuhu..this week mntk2 smpt nk kemas2 skit..leh ler juge aku bakar calorie skit..hehe..

oklah..aku nk gi lipat baju..kang dok bertangguh2 lgsg aku mls..

alamak..terluper lak..tahniah buat pemenang hadiah correlleeeeeeeee.....

tata uolsss...
mmmmuah!!!!

No comments:

Post a Comment