Thursday, September 30, 2010

dateline dh tukarrrrr!!

jengjengjeng..hehe...terkezut jap bace tajuk..tp ni bkn psl kejer..hehe..nie psl lucky draw contest yang TTM buat tu..tuuuu sticky post yang kt ats tadi...sis rox dh pendekkan masa contest tu sebab sambutan yang amat memberangsang kan dari semua pihak..hehe..sila refer kt blog dia tok cerita selanjutnye..

best ah buat contest camnie kn..ramai org nk masuk...tapi tu klau blog femes cam sis rox boleh lah..klau blog aku nie, xderr saper nyer nk masuk..hehe..org nk bace pon xder, ni pulak nk masuk contest kan..tapi klau buat contest, br lah blh tarik org bace blog kiter kn..hehe..dlm hati tu ader gak teringin nk buat, tapi takut xder sambutan..huhuhu..almaklum ler, blog xfemes..huhu..

hehe..tp xperlah..janji aku dpt membebel kt sini tiap2 hari..hehe..tp klau asyik membebel pon xbest kn..nnt ah aku rajin2 skit amek pic ek..leh lah gak korang2 cuci mata kan..

smlm aku dok jenguk2 blog psl dslr..menarik kan..tapi ongkos nya tak da..hehe..nk yg grand, pastu ternganga biler tgk rege nye..hehe..yg menarik skrang ni D90 ngan D5000 tu ler..tapi D90 tu mmg super mahal lah..tok org2 cam aku lah..gaji sebulan pon tak lepas..tok org2 kaya jeling mata jer ngan harga tu..hehe..

tapi klau canggih2, kena lah pndi gune kan, br lah berbaloi baloiiiiiii...lagi satu, kena rajin bwk..tu mmg yg plg penting skali..dan lagi satu, kena rajin upload lah..(berapa banyak satu daaa..)..jgn ler dok terperuk dlm sd card tu..(hahaha, ni mengata diri sendiri nie)..aku ni ke hulur hilir mmg bwk compact camera tu, tp nk kuar kan pastu amek pic tu yg mls tu..ikut mood aku lah..klau nk amek br ler amek..pastu dh amek tu, tok terperuk jer dlm sd card tu..nk transfer ke laptop pon mls..hahahaha..aper daaaa...hehe..ok2..mulai hr nie, aku try rajin kan diri amek pic, pastu upload kt sini ek..dh rajin buat tu, br ler kumpul duit nk beli dslr kan..tapi terpikir nk beli tok seseorang nie..

hehehe..aku beli tok dia, nnt leh pinjam ngan dier..hehe..blh gitu..=P beli tok org tapi tok diri sendiri juge..lalalalalala...sbb aku tau dier mmg minat, aku ni minat ala2 taik itik jer..hehehe..tapi tok diri sendiri, beli compact camera pon dh cukup..senang aku nk angkut ke sane ke mari kan..hehe..

oklah...dh pjg dh aku membebel hr nie..
jumper esok yerrr..
tata!!
mmuah!!

No comments:

Post a Comment