Sunday, October 10, 2010

salam ahaddddddddddd...

assalamualaikummmmmmmmmmm...

buat per tu sumer..
pg2 ahad ni mesti tgh bersantai dengan family kan..
harap semua bahagia di samping keluarga tersayangggg...

haaaaa..hari ni tarikh keramat....tententennnnnnn......10.10.10.....hehe..ramai lah yg memilih tarikh ni tok majlis teristimewa....hr nie pon ader 2 jemputan kawen...tp nk kena attend tu satu jer lah..satu tu kire cam wakil jer..sbb bukan mengajak aku pon..ajak ayah aku..tapi sebab ayah aku xder, blh kot aku wakilkan ayah aku..hehe..blh ke kire gitu..sbb kenduri tu dpn umah aku nie jer..sejengkal..hehe..jenguk lah kot kejap sblm gi kenduri lagi satu tu...hehe..tamak2...tapi majlis lagi satu tu mmg confirm ajak aku ler..sbb tu budak opismate aku..ni pon dekat juge..tapi xder ah sejengkal...2km jer kot..hehe..kire dekat juge lah kannnnn...

so sekejap lagi ingat nk beli hadiah kot..klau sempat..sbb rase tak sedap hati lak nk gi wedding kwn tp xbg hadiah..tp tu pon klau aku rajin nk pergi beli dulu..huhu..

oklah..setakat ini dulu yer..
selamat berhujung mingggguuuuuu...

luv uolssss..mmmuahhhhh!!

No comments:

Post a Comment