Wednesday, January 20, 2010

selamat malam..

hr nie terasa pulak aku nk meng"update" blog nie setelah 2bln kot xupdate..huhu..lamer giler kn..ni lah dier nabihahismail nyer kejer..org laen ader blog, dier nk ader jugak..pastu hangat2 taik unta btol..hehe..tp mungkin skrang nk merajinkn diri semula sempena tahun baru..berjaya kah nabihahismail dgn azam barunyer itu??kite tunggu episod seterusnyer..heheheh...ingat ni kesah spektra ker....hehehe..

hr ni bermula dengan gumbira kot..(aik?perasaan sendiri pon ader kot ker??hehe..hantam sajalah..) meneruskn perjuangan meng"evaluate" source code ku itu..mungkin esok semuanya akan berakhir??kite tunggu dan lihat..(nie maner pulak aku dpt ayat drama nie..mumumu..sabo jerlah ek pembaca sekalian..hahaha..siap berangan ader pembaca yg xtahan tu..=P...)

bagaimana untuk menjadi pem"blog" tegar..hehe..aku pon teringin gak mencapai reader 50K..huhu...cam sis eyn tu...menarik wooo blog dier...ptt ler ramai yg menjenguk kan..klau cam blog aku nie...sekali jenguk pon rase nyesal kot..hahaha..nk promot skit, sis eyn ader buat contest..sila jenguk ke blog sis eyn..

aper lah aku membebel tgh2 mlm nie kn..dh ler kt tv tu tgh citer exorcism of emily..btol ker aku eja nie..hehe..gerun gak kn..aper jd kt budak tu sebenarnyer ek..dok terpikir btol ker dier kena rasuk ek...citer omputih ni mcm2 kn..ader jer diorg nk buat citer kn..hehe..

aku dh campur rojak entry nie..sumer bender nk tulih..aku pon dh xtau nk tulih per..tp jari ni nk lg menaip, so aku type jerlah aper yg aku terpikir....

mlm ni td ader farewell party tok opismate aku..dier dpt offer kejer kt tpt laen...sedey..nnt akan menyusul sorang lagi..geng rapat dier..diorg ni kembar..ke mana jer ber2..pastu nk kuar pon berdua..sadis tol..makin berkurang lh org nk bergelak ketawa..huhu..sedey kn biler dh kejer sesamer..hr2 mengadap muke tu smpi 8 jam, pastu nnt biler diorg dh xder, mesti rase smthg missing kn..erm..xperlah..life must go on..mungkin hr ni diorg pergi, maner tau esok lusa aku pulak kn...rezeki masing2...kiter redha jerlah seadanya...

dlm byk2 citer nie, aku xder pon citer psl diet kn..erm..aper nk citer ek..xnk citer lg lah...tunggu dh btol2 bersedia, aku citer lah...(hahah..mantap x alasan aku...padahal xder progress pon, tu yg xder bender nk cerita tu..huhu..aper nk jd ngan nabihahismail ni..huhuhu..)

aku ingat nk rajin amek pic lah...leh lah aku tepek2 kt sini kn..nabihahismail!!silalah buat blog anda ini lebey menarik dgn pics yg menarik..hehe..jeritan semangat pd siri sendiri...sila update blog ini slalu juge berserta pic...sila heret camera anda itu ke mana saja anda pergi..hehe..membebel pada diri sendiri..amek pic tu dh satu hal, nk meng"upload" tu lg satu hal..tu lah yg plg pyh skali aku nk buat..xtau ler naper..huhu..cube rajin kn diri anda nabihahismail!!

klau korang ader cadangan camner nk buat blog aku ni lebey menarik, sila lah usul kn...aku ni dh kebuntuan idea..dok seronok bace blog org..biler tgk blog sendiri bosan giler..huhu...

oklah..itu saja...nk gi mandi!! nnt ader org spotcheck..hehe..pastu tdo!! nitey sumer..muahmuah...

1 comment:

  1. k rox pun bosan ngan blog k rox..nak taruk food takde mood lagi nak membaking...

    ReplyDelete