Wednesday, April 01, 2009

morning!!!!!

dh lamer xmengarut kt sini pepagi kn..hehe..ni br rajin skit nk buat pg2 nie..hehe..smlm kn...plan sumer hancus...blk umah smlm..tgk2 xder org pon kt umah..hati dh manyak gumbira...pastu siap msk oat sempoi lg sbb plannyer nk exercise mlm smlm..tup2 dh siap mkn2 sumer..yum2..best jugak oat sempoi aku nie ek..hahah..puji diri sendiri..hehe..saper lg nk puji klau bkn diri sendiri kn kn kn...aku buat ala2 bubur oat gitu..tu ler name nyer oat sempoi..sumer aku masuk dlm..bwg2 ngan cabbage skali..pastu letak ler kicap pekat ngan sos tiram bg buat perase nyer..yum2..rase cam mkn bubur sayur tp kaler itam..hehe..ooppss..terluper lak asal citer nyer ek..hehe..dh siap2 mkn sumer tu kn..smbl2 tgk citer si ari tu,kelentang kelentong..bunyi solex dibuka..jengjengjeng...baby!!!!baby blk..baby rambut tonceng..hehe...ibu dier ikat rambut seciput dier buat cam pokok kelapak..hehe..comel sgt..luper lak nk snap kn..(bkn luper sbnrnyer..makde nyer nie mls nk amek phone ats meja tu..heheh..)pastu punyer lah garang anak sedara aku tu..dh ler lamer xjumper..nk men2 lah ngan dier kn..menjerit2 dier nk merangkak2 ats lantai tu..xnk kiter pgg..geram tol aku..lg ler suker aku nk menyakat dier kn..hahaha..padan muke dier...so...alkesah nyer..terbantut ler plan exercise aku smlm..malu seyh nk exercise dpn abg aku..haha..alasan2..tp sbnrnyer mmg agak sedey lah..sbb nk exercise..huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu...tp pg2 td, aku bgn gak msk bekal nk buat lunch hr nie..malu...tp kang aku nyer lunch ke mana kn..so aku buat jugak lah kn..hehe..buat xmalu jer..hehe..mesti abg aku pelik tgk adek pompuan sorang dier ni rajin bebenor pg2 msk..hahahahahahah..mmg hr ini dlm sejarah idup dier lh kn..hehehe..=P oklah..tu jer..dh nk start kejer dh..jumper esok..muahmuahmuah..

No comments:

Post a Comment