Friday, January 28, 2005

poning kepalo eden...

a'kum sumer....tgh buat aper...aku br balik basuh keter...kat serdang..singgah jap maulana sementara tunggu keter siap...hassy ngan nino mkn roti telur..aku ngan dell menanguk jer tgk diorg mkn...kesian kitorg...xder duit nk mkn...hehehehe...xder ah memain jer...kitorg tgh diet nie...hehehe...pastu biler dh smpi umah...hasz terus terbungkang atas katil...cam ular sawe...hehehe...xder ah...dier pon sebuk nk tulih gak..dier jeles tgk aku tgh tulih blog nie...terus gi bilik dier nk tulih gak...sibuki jer minah tue...hehehe...smlm xder klas c-prog...yg kul 8mlm tue..penat jer pegi bw tue..nasib baik aku tunggu salina abih dulu...kalau gi awal2 menyesal lak rase...mcm penah gi awal jer....hehehe.....dh alang2 xder kelas tu, aku pon meronggeng gi psr mlm...dh xder keje..bukan beli aper2 pon...sajer jer nk jejln...hehehe...pastu baru ah terhegeh2 blk buat lab report...tp xdpt aper pon...nasib baik puan suhaila tu xmarah...kecut perut gak memuler, tp biler dier kater memang xbelajar...lega skit....nasib baik...kalau x,mesti dh kena tengking ngan dier...kelas malaysian studies lak, ader pop kuiz...nasib baik bleh tgk buku...kalau x memang xtau nk tulih aper, dh ler soalan esei...ntah aper2 nk goreng...so,kesimpulannyer....memang hari agak bertuah...hehehe...oklah aku berundur dulu ek...bye..wassalam...

No comments:

Post a Comment