Monday, January 31, 2005

bestnyer...

ello everybody....weekend nie best jugak ler...sbb smlm gi times square ngan nino+hasso...ingat nk jln2 jer..tp terkena lak hari tu gsc baru bukak kat saner..apalagi kitorg yg memang kaki wayang ni pon teruslah beratur nk beli tiket....citer elektra..best ah jugak...sbb jennifer garner tu seksi skit...hehehe..aku bukan les ok...sbb aksi dier dlm citer tu agak best ah...gi lah tgk kalau nk tau lbh lanjut ek...pastu..sbb hari tu pembukaan,ader games...dptlah hadiah ntah aper2...baucer..biaser lah tu...dpt ballons...pastu...dh ler dtg naik komuter..bwk ballons tu...naik monorail lg...hujan lak tu...jd misi aku nk menyelamatkan ballons tu dr pecah @terlepas dr tgn aku...naik monorail yg hampir penuh..aku dok kat pintu dier pastu ader sorang mamat ciner ni terlanggar ballons aku, terkeluar dr monorail tu,pastu dier dgn "gentleman"nyer sanggup tunggu sumer org kuar dan amikkan akunyer ballons tue...awek dier memandang dgn jelesnyer...hehehe..thanx ek...pastu hujan lak kat kl central...pengalaman seberang jln dr stesen monorail tu ke kl central sambil berlari memegang ballons memang best...hehehe..nk tergelak aku sendiri...mesti org pandang pelik...lantak ah...janji aku ader ballons..hehehe...nasib baik komuter xramai org sbb kitorg blk pon xder ah petang sgt pon...smpi uniten, masing2 terbaring atas katil dibuai mimpi...ader minah sorang tu smpi 12 jam dier tdo..best gilos...hehehe... oklah..nk tgk citer jopun ek..bye..muahmuahmuah...

No comments:

Post a Comment