Thursday, May 21, 2009

tag from lybeau..

hehe..dh lamer dh kena tag nie..tp lupe + xsmpt nk membuat nyer..thanx ek sis RL..ingat gak kt bha..hehe...

The Rules are simple.

1. Use Google Image to search the answers to the questions below.
2. Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.
3. After that tag 12 people.

Q.1 : THE AGE OF YOUR NEXT BIRTHDAY?


Q.2 : PLACE I LIKE TO TRAVEL THE MOST?


Q.3 : My Favourite Food?


Q.4 : NICKNAME THAT I HAVE ?


Q.5 : MY FAV COLOR?


Q.6 : THE CITY I LIVE NOW?


Q.7 : THE PLACE I WAS BORN?


Q.8 : MY COLLEGE MAJOR


Q.9 : MY BAD HABIT?


Q.10 : MY HOBBY?


Q.11 : MY WISH ?


xtau lah nk tag saper dh..rase sumer dh buat kn bende ni..hehe..bha skip rules yg nie ek..

hehe..aku klau dh mood nk buat tag..sumer tag aku buat..hehe..anyways, thanx pd sumer yg mengingati diri ini..hehe..muahmuah..syg uols...

No comments:

Post a Comment