Friday, May 08, 2009

sayang along...muahmuah..

hehe..luper lak nk wish smlm kt sini..slmt hari lahir ALONG!!!muahmuah..luv u so much..(mcm along bace jer blog aku ni..haha..sah2 lah along xbace kn..hehe..)smlm pg2 dh call along wish dier..ingat esok nk gi jln2..pastu beli lah aper2 @ mkn2 kt luar..syg sgt kt along..along ni makcik aku tau..jgn salah sangka lak..bkn abg long aku..hehe..org slalu confuse klau aku ckp along..mesti diorg ingat abg aku..daaa..aku pggl abg aku abglong..hehehe..along mmg dok ngan aku sejak aku kecik..sejak abg aku lahir..along lah yg jaga kitorg 9 adek beradek tau..sbb mak aku kejer kn, so along lah yg jaga kitorg time mak gi skolah..psl tu aku syg sgt kt along..muahmuah..nk bg hadiah aper ek..ingat nk beli tudung ariani@hajaba tu lah..nnt ah gi jenguk2 kdai tu..kn dh ader branch kt bangi tu..hehe..best2..ingat nk beli kek lah mlm nie..yum2..aku ni mmg hobi beli kek kt org..hehe..(ke sbb diri sendiri xdpt kek??huhu..xper2..yg penting kiter buat org laen hepi kn..=)muahmuah nabihahismail..hehe..leh gitu..muah diri sendiri..hehe..) parents aku gi medan minggu nie..psl tu along dtg bangi..best2..leh jln2 ngan along..lgpon dh lamer pon along xdtg bangi..yum2..nk soh along msk per ek..nk soh msk sambal sotong ah..dh lamer teringin nk mkn..yum2..hehe..biler weekend jer tros ingat mkn ek..dh tu ader along lak dtg sini..tu yg lg best tu..hehe..

haaa..nk citer psl diet lak..smlm kn..geram tol aku ngan dvd JM aku tu..dier buat hal lg..siap dvd player tu tulih unknown lg..tension tol aku..aku dh siap2 warm up, dier tersekat2..pastu aku stop pastu open close byk2 kali..pastu aku tunggu jap..seb baek aku try pas 15minit tu, dier ok...klau dier tersekat tgh2 jln tu, mmg aku stop xexercise lgsg..tension dowh..mmg kena copy gi dvd br nie..tp xreti lah nk copy tok read kt dvd player..kang xleh lak dvd player aku tu read dvd tu..huhu..nk try ah nnt..huhu..nk kena beli dvd kosong dulu lah..pg td kn timbang kn..dh turun skit..hehe..klau weekend ni aku berjaya mengharungi ngan jaya nyer..mungkin valid lah penurunan itu..hehe..hahah..berangan lah nabihahismail nie..xper2..nextweek aku gandakn lg usaha aku..hehe..padahal minggu nie kn, konon jer aku ckp nk buat pg ptg kn, aku buat skali jer sehari..aku buat pas blk opis jer..hehe..xlrt ah..aku bgn nk msk bekal tok lunch jer..hehe..ampun pak..nk ampun kt saper..klau mls, ko yg gumuk tau x..bkn org laen..kuatkn smngt skit nabihahismail..chaiyok2!!!!sayangi lah diri anda sendiri..muahmuah...

hehe..tu jer sesi mengarut hr nie..see u next week..muahmuah..

No comments:

Post a Comment